|





|
|
CHAR-LYNN: silniki z zaworem suwakowym (seria: 129-; 101-; 103-; 158-; 185-; 162-)
|
Silniki z zaworem suwakowym poprzez wejścia zaworowe zintegrowane z wałkiem rozprowadzają ciecz pod ciśnieniem do i z zestawu orbitowych łożysk (Gerotor lub Geroler). Cechą charakterstyczna silników z zaworem suwkowym jest wałek z łożyskami hydrodynamicznymi oraz zintegrowaną funkcją zaworu. Część zaworowa może być dopasowana do wolnego przepływu oraz wolnych obrotów i jednocześnie zapewnić płynną pracę silnika. Silniki te wykożystują sprawdzoną zasadę działania orbitowego i zapewniają tym samym wysokie momenty przy wolnych obrotach. Kierunek rotacji wałka może być łatwo zmieniony poprzez zamianę funkcji wyjśia i wejścia przy utrzymaniu tego samego, wysokiego momentu obrotowego.
dostępne serie oraz ich oznaczenia:
budowa silnika Char-Lynn z zaworem suwakowym:
|
|
|
|
|
|
|

|
|